Fullt upp!

Idag har man fullt upp. Möten hit och dit, packa för allt vad man bara orkar, bjuda lillebror och Carro på mat och sen ska man till stallet.
Jag tror inte att jag riktigt har fattat att jag ska lämna Älvsbyn och flytta. Här har jag bott hela mitt liv och har alla vänner och familj här. Men någon gång ska de väl vara dags för en ändring. Älvsbyn lär ju inte ändras även om jag försvinner på obestämd tid och man kan ju alltid åka och hälsa på. Och jag hoppas att jag får besök i mitt nya hem i Pajala. Tar mer än gärna emot besökande :)
Ikväll blir det att fara till stallet och se hur Ebba och King har det. Tar med mig Carro så får man fara en tur i skogen och jag hoppas att det inte blir den sista innan flytten. Okej, det finns hästar och stall i Pajala också men de känns ju inte som samma sak riktigt.
Jag funderar mycket på hur det ska gå att vara själv då mitt <3 är och jobbar men det blir nog bättre efter ett tag. Helt ensam blir jag ju inte för katterna och hunden kommer ju finnas där :)
Nu så ska jag börja fixa mat och invänta mina gäster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0