5

Idag har jag varit till Piteå med Emmelie. Var in på djurmagasinet där det handlades fyspray, halsband och adresshängare till mina små hjärtan då dom ska börja vara ute :) Men dom verkar inte vara allt för glada över sina halsband, fast inte konstigt då dom inte behövt ha det tidigare. Efter det vart det en sväng in på HM så ja fick köpa mig en bikini och lite andra prylar. Var förbi hos Emmelies föräldrar också för att titta på dom små söta kattungarna. Jag måste erkänna att nog vart man ju sugen på att ta med en hem, men nej, det räcker med 2. På hemvägen var vi in hos farmor och farfar i Tvärån, så mätta och belåtna for vi sen vidare hem. Sen har jag varit duktig och torkat ur fler skåpar och packat ännu mer saker. Nu börjar jag äntligen se ett slut på allt packande och tur är ju det för nu är det inte länge kvar :D Just nu känner jag att jag behöver en välförtjänt vila och så blir det!

Sally
Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0