Flytt, marknad & tack!

Nu så har jag flyttat och jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat men det är lite svårt utan internet. Jag trivs bra om än hemlängtan lite då och då men det är nog mest för att jag inte känner någon särskilt bra här än. Just nu så är vi hos Ke och laddar upp för marknadshelg. Blir inflyttningsfest hos oss imorgon med grillning och en sväng till öltältet och krogen antar jag. Katterna trivs väldigt bra ute, Sally vill vara ute men Saga är inte lika tuff och springer in och gömmer sig så fort en bil kommer eller någon går förbi. Grannen verkar vara trevlig och tur som man har så bor det en hankatt vid namn Tiger där och Sally har då redan varit in till dom och hälsat på medan Saga spanar på avstånd :P Katterna och hunden Bamse har vi inga problem med, dom går lika bra ihop som tidigare :) Men som sagt nu blir det en helg med massor av fest och jag hoppas jag lär känna en massa trevliga människor. På måndag åker jag och hjärtat först till mamma i Boden för att byta till hennes bil och sen åker vi vidare ner mot Norrköping och Kolmården. Får väl se när vi hittar hem men lär ju komma en uppdatering då som är lite roligare med bilder :) Men trodde ALDRIG att jag skulle sakna Älvsyn och alla så mycket som jag gör! Blir väldigt glad över samtal och sms jag får hemifrån, det gör det hela väldigt mycket lättare. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0