Kolmården

I måndags åkte vi ner mot Kolmården och anlände där tisdag förmiddag. Vi gick runt i djurparken och kikade på alla fina djur. Då vi äntligen fick hotellrummet så vart de en liten tupplur innan en god middag. På kvällen gick vi till badet, inte dumt att få sitta i bubbelpoolen ett tag. Sen var det dags för vila igen så man skulle orka en till dag i djurparken. Onsdag åkte vi safarin, kollade på delfinshowen och kollade på lite andra djur som vi inte hunnit med tidigare. Vi var även in på akvariet som är precis utanför djurparken. Sen styrde vi kosan mot Kungsör där vi stannade i 2 nätter. Gick i lite affärer och vilade upp oss innan resan hemåt. Fredag påbörjade vi resan hemåt men stannade i Sundsvall en natt för att sen åka sista biten hem. Så nu efter ca 260mil i bil så kan jag lova att jag är INTE sugen på att åka/köra bil. Kommer några bilder från Kolmården sen.

Igår så hände det inte mycket, packade upp alla saker och slocknade! :P Men idag däremot så har jag gjort färdigt massor med matlådor åt mitt hjärta som åkt iväg för att jobba. Så nu myser jag och Bamse i soffan och ser film. Få se när Sally och Saga vill in eller om dom sover ute, fast jag hoppas ju så klart att dom vill vara inne med mig och Bamse.
I veckan kommer min lillasyster hit, det ska bli riktigt kul! :) Hoppas hon blir kvar här länge. Mamma ska också titta förbi. Men nu ska jag fortsätta titta film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0